Roberta » Zakelijk
Informatie van Astra satelliet tot Zwangerschapstest
Artikelen 1 - 10 van 20 in de rubriek Zakelijk

Zakelijk

5 sleutels tot rijkdom en geluk

5 sleutels tot rijkdom en geluk

Een leven dat een groot succes gaat worden, wie wil dat niet? Wat zijn de risico´s van het rijkdom en hoe kun je ze overwinnen? Wat zijn de risico´s van het geluk en hoe kun je ze overwinnen? Leer je… Diversen, 11-05-2011
7 kenmerken van succes

7 kenmerken van succes

Het ondernemen van grote stappen die tot uitzonderlijke resultaten leiden, begint met specifieke mentale en fysieke acties. Stappen ondernemen om succes te verkrijgen vereist inspanning. Door mentale… Diversen, 05-05-2011
7 overtuigingen naar succes

7 overtuigingen naar succes

Succesvol zijn, wie wil dat niet? Soms komen we echter niet vooruit, lijkt het of we de kracht missen. Welk vermogen kunnen we gebruiken om actie te ondernemen en echt succesvol te zijn? Welk vermogen… Diversen, 04-05-2011
Amazon: grootste online boekenwinkel ter wereld

Amazon: grootste online boekenwinkel ter wereld

Alles aan Amazon is briljant. Jeff Bezos, de oprichter van Amazon, heeft een briljante geest en was precies op tijd om de website Amazon.com online te zetten. Yahoo en Netscape hebben een handje gehol… Onderneming, 07-03-2013
Assistent makelaar wonen

Assistent makelaar wonen

Vanaf 2010 is het voor iedere assistent makelaar verplicht om het branche erkend diploma van SVMNIVO te halen, mits je werkzaam bent op een makelaarskantoor die is aangesloten bij de vastgoedbranche v… Banen, 27-08-2009
Bedrijfsresultaat verbeteren: de klant

Bedrijfsresultaat verbeteren: de klant

Tevreden, trouwe en vaste klanten kunnen de bedrijfsresultaten positief verbeteren. Een klant is het belangrijkste onderdeel van een bedrijf of organisatie. Belangrijk voor het bedrijf is om te weten… Onderneming, 25-05-2011
Bedrijfsresultaat verbeteren: omgaan ontevreden medewerkers

Bedrijfsresultaat verbeteren: omgaan ontevreden medewerkers

Bedrijfsresultaten kunnen tegenvallen als er ontevreden medewerkers werkzaam zijn binnen het bedrijf. Ontevreden medewerkers kunnen de organisatie veel tijd en geld kosten. Toch ervaren veel bedrijven… Onderneming, 25-05-2011
Oriënterende fase: webwinkel

Oriënterende fase: webwinkel

Begin een webwinkel, maar hoe? Welke vergelijkingen moet je maken met een “gewone” winkel? Wat zijn de voor- en nadelen van het starten met het online zaken doen? Welke verwachtingen mag je hebben ten… Detailhandel, 03-12-2008

Reisorganisatie Club Med, luxe en all inclusive vakanties

Reisorganisatie en onderneming Club Med, de bedenker van het vakantie concept All-inclusive vakanties, doet het redelijk goed. Onder leiding van de baas die in 2002 aantrad, staat behalve perfectie, l… Onderneming, 07-02-2011
Stressmanagement

Stressmanagement

Wat is stressmanagement? Wat is stress? Hoe herken je stress? Welke lichamelijke klachten kunnen een aanwijzing zijn dat er stress in het spel is? Wat maakt stress gevaarlijk? Wat zijn de voordelen va… Management, 05-05-2011
Schrijf mee!